Нуждаете се от помощ?
+40371.784.556Информация за Доставка
Доставка
Доставката ще се извърши на адреса, посочен от ПОТРЕБИТЕЛЯ при поръчката на Уебсайта.
Доставката ще бъде извършена в сроковете, посочени в потвърждението на поръчката, което ПРОДАВАЧЪТ е съобщил на ПОЛЗВАТЕЛЯ. Сроковете за доставка се отчитат след фактическото плащане на поръчката.
Ако поръчката на ПОЛЗВАТЕЛЯ се състои от няколко продукта от различно естество, чиито срокове за производство могат да бъдат различни, ПОЛЗВАТЕЛЯТ ще може да достави поръчката си в няколко отделни пакета, на различни дати, като спазва максималния срок за доставка.
Забавена доставка: при подаване на поръчката ПОТРЕБИТЕЛЯТ има възможност да забави доставката на своя продукт или. Забавена доставка е, когато ПОЛЗВАТЕЛЯТ избере по-късна дата за доставка на своя продукт от първоначално планираната от ПРОДАВАЧА (например в случай на строителен обект). Когато ПОЛЗВАТЕЛЯТ избере метода на отложената доставка, тогава той трябва да предвиди период от петнадесет дни, през който продуктите да му бъдат доставени.
От друга страна, ако ПОЛЗВАТЕЛЯТ желае да промени датата на доставка на по-късна дата (например поради забавяне на строителството), административните разходи, свързани с тази промяна, ще бъдат фактурирани въз основа на допълнителна оферта.
Todome се задължава да приложи всички необходими средства, за да спази посочените дати на доставка. По този начин, в случай на забавяне на доставката, за което ПРОДАВАЧЪТ е информиран, той се задължава да уведоми КЛИЕНТА във възможно най-кратък срок.
Доставката ще бъде извършена с помощта на нашите специфични превозвачи.
Когато продуктите напуснат фабриката, нашите специализирани превозвачи ще се свържат с ПОЛЗВАТЕЛЯ в рамките на максимум 5 дни. Поради това КЛИЕНТЪТ е длъжен да посочи приоритетно номер на мобилен телефон, на който да може да се свърже с него.
КЛИЕНТЪТ е длъжен да се подготви за получаване на продуктите на датата, договорена с превозвача. Ако при доставката на договорената дата на доставка ПОТРЕБИТЕЛЯТ не е бил в състояние да получи продукта, без да е уведомил предварително превозвача, трябва да се насрочи нова дата на доставка. Също така транспортът и пренасрочването на новата дата на доставка ще бъдат фактурирани на базата на допълнителна оферта.
Обща информация
Що се отнася до продуктите, клиентът трябва да съдейства за разтоварването, като вземе всички мерки за безопасност и предпазни мерки по отношение на себе си, шофьорите и превозните средства.
Клиентът също така е отговорен за осигуряването на лесен достъп за камион с максимална маса 33 тона за разтоварване на поръчаните продукти. Свободна зона за разтоварване на продукта е наложително да бъде осигурена възможно най-близо до мястото на съхранение на продукта.
Ако превозвачът установи, че доставката е невъзможна, той ще договори с вас ново място за доставка, което да е възможно най-близо до адреса за доставка, посочен във формуляра за поръчка. Поради това е възможно да ви бъдат начислени допълнителни разходи.
Подписът на ПОТРЕБИТЕЛЯ или на негов представител, положен на хартия или в цифров вид, ще представлява доказателство за доставката на пратките.
В случай на грешка в адреса за доставка, посочен от КЛИЕНТА, ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за дефект или забавяне на доставката. В случай на връщане на продукта на платформата, всички разходи за повторно изпращане ще бъдат начислени на ПОЛЗВАТЕЛЯ.
Размерът на разходите за доставка се изчислява въз основа на теглото на пратката и начина на доставка, избран при потвърждаване на поръчката.
Ако поръчаният от ПОЛЗВАТЕЛЯ продукт в крайна сметка не е наличен, ПРОДАВАЧЪТ ще информира ПОЛЗВАТЕЛЯ, който може да се откаже от договора или да го прекрати и ще му бъдат възстановени разходите най-късно в рамките на тридесет дни.
В случай че ПРОДАВАЧЪТ не може да достави поръчания продукт поради непреодолима сила, лоши метеорологични условия или други обстоятелства, които не са по негова вина, той ще информира ПОЛЗВАТЕЛЯ. След изтичане на едномесечен срок, ако ПРОДАВАЧЪТ прецени, че няма да може да изпълни поръчката, той ще възстанови сумата, платена от ПОЛЗВАТЕЛЯ.
За нашите обемисти продукти (Пергола, Навес, Свободностояща, Врата), нашите цени за транспорт се основават на достъпността на точката на доставка с камиони до 33Т. Също така, в останалите случаи, цените могат да варират и да подлежат на допълнително фактуриране, като се вземат предвид по-специално услугите, които трябва да бъдат извършени, естеството, теглото, обема на стоките, които трябва да бъдат транспортирани, разстоянието и използвания материал.
Рецепция
Всяка доставка се счита за извършена в момента, в който продуктът бъде предоставен на Клиента от превозвача, както е видно от системата за контрол, използвана от превозвача.
Всеки Продукт, доставен от Todome, трябва да бъде придружен от бележка за доставка или разписка за транспорт. Известието за доставка или товарителницата трябва да бъдат подписани от Клиента или от надлежно упълномощено от него лице. При липса на известие за доставка или транспортна товарителница Клиентът трябва да откаже Продукта.
При доставката Клиентът трябва да направи всички проверки за повреди, липси, дефекти или други видими недостатъци на Продуктите, доставени по негова поръчка. Тази проверка трябва да се отнася до количествата и състоянието на доставените Продукти. Клиентът трябва да провери по-специално състоянието на опаковката, броя на опаковките и Продуктите по количества, референции, състояние и характеристики.